Tiden

Skrivet 2011-01-11 @ 21:12:57

Posted in Video | Kommentarer (0)
I dag har det gått undan.. Har tvättat hela dagen, städat lite, gjort färdigt alla arbeten på datorn, oj oj oj så duktig jag har varit i dag! Jag ger mig själv 4 stjärnor :)

Jag och Ruben har hunnit se en film, en otroligt bra film dessutom! Helt klart värd att se för er som inte har sett den! Har hunnit prata med Bella också, vilket var riktigt roligt . Är glad för att allt går som det ska :) Och hon kanske kommer hem igen och hälsar på inom en snar framtid, får hålla tummarna. Saknar henne enormt! Men jag kommer nog och hälsar på en vacker dag i England ;)



Nu ska jag snart bege mig till sängen för att sussa..
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback