Man kan inte rädda alla..

Skrivet 2011-01-15 @ 14:41:03
I går blev det jobb på flyget :) Nu strömmar det in pengar, eller så inte! Nåja när jag kom hem så gjorde jag kyklinggryta med potatis ( less på ris ) Och resultatet blev fantastiskt på riktigt .. haha

I dag har jag och Ruben varit och spelat Badminton, hur roligt som helst, jag börjar bli gode vass alltså! Vann 3 gånger över Ruben :) Skulle nästan ha låtit honom vinna en gång :P

När vi kom hem så bestämde vi oss att vi kommer nog inte att vista oss ute på ett bra tag, tills kylan försvinner! För vi är så förbaskat less på denna kyla alltså, vem vill leva i - 33 grader KALLT! Näää huvva..

Nu ska jag ta och hoppa i duschen.. och värma mig lite ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback