Oh my..

Skrivet 2011-01-31 @ 21:16:07
Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Men jag har ett skyll till varför, och det är för att jag bara har haft en massa att göra. Allt detta med skolan gör mig så otroligt stressad men det löser sig, lägenheten i arvidsjaur gör inte saken bättre, alla betalningar måste göras men vet inte vart jag riktigt ska börja? Ska börja ta en sak i taget istället för att rusa över alla saker samtidigt, som jag gjort dom senste två veckorna. - Andas ut, allt kommer att lösa sig!

Har flyttat till Skellefteå nu på heltid, kul med en stad meeeeen.. Ja det finns mycket meeeeen ..
Från det ena till det andra, Ruben har varit här i helgen och det var så otroligt skönt att ha honom här hos mig, han är min klippa, tyvärr så var han tvungen att fara hem i dag eftersom han också har skola. Saknar honom redan..

Nee gott folk, nu ska jag ta en kvällsmacka och läsa den engelska artikeln, big day tomorrow.


Sussa sött!



Kommentarer
Postat av: sanna

creds för ögonbrynen! :)

2011-05-19 @ 15:18:52
URL: http://supermanwhore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback