Hatar blogg.se

Skrivet 2011-03-30 @ 20:41:10
så jädrans värdelöst, funderar på att byta..
Men vet inte om jag orkar, kanske lägger ner hela skiten istället.. vi få se.

Sitter här och diggar till rihanna med mina super söta kissekatter.. myys på hög nivå.
Har varit så otroligt lat i dag, måste skärpa mig nu.. i morgon ska jag städa lite och fixa dom där uppgifterna som ska göras inför samtalet, ska väl försöka läsa lite ur boken i dag .. sen hade jag tänkt på bibblo i morgon också, läsa lite böcker och bara vara allmänt duktig..


nee nu ska jag ta tag i tvätten så att de blir färdigt någon gång..
ha hä bra nu! :)


Lägger upp lite bilder .. väldigt blandat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback