Badanka..

Skrivet 2011-02-02 @ 18:19:56
Passar på att uppdatera bloggen lite nu när jag har liiite tid över ;) Har iaf varit på skolan i dag, blev en kort föreläsning om Etik.. Sedan blev det några timmars grupparbete. När jag kom hem till läggan så bestämde jag mig snabbt för att tappa upp ett bad, badade ganska länge och höll på att somna vid flera tillfällen. Men oj så skönt det var och verkligen behövligt! Efter badet så har jag hunnit med lite städning och snart blir det lite läsning. Den bästa boken EVER! yeeey..


Kommentarer
Postat av: emmaluu

Uuuh, den såg inte alls kul ut.. Hoppas det går bra på skolan! :)

2011-02-03 @ 11:39:34
URL: http://emmaluu.wordpress.com
Postat av: Anna

Du har så rätt så, den boken är hur tråkig som helst.. Men man får se det possitiva, man lär sig något nytt :) Jodå det funkar men det är ganska mycket plugg just nu.. Hoppas allt går bra för dig med! :)

2011-02-03 @ 17:42:04
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback