En dröm..

Skrivet 2011-01-16 @ 14:38:29

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Spike (min kisse) väckte mig i morse, vet ni hur? Jo han tog sin tass och tryckte den på min kind.. Jag älskar min katt men jag funderar starkt på att stänga dörrarna till sovrummet så att man inte behöver bli väckt klockan 5-6 på morgonen ..

Men som sagt jag älskar ju min katt, så det kommer nog bli ganska svårt! Han är alltid vid min sida!
Måste berätta lite mer om min katt. Det är ingen "vanlig" katt, han har stora ljusa ögon när det är ljust och stora mörka när det är mörkt, nosen sitter nästan i höjd med ögonen och den sticker inte ut, underläppen hänger lite så där sött, öronen är små och pälsen är otroligt obeskrivligt mjuk. Han älskar att följa efter mig och han gör det nästan alltid, när man ropar på honom så kommer han direkt, enligt honom så är jag bara hans, kommer Nils (min andra kisse) eller Ruben och ska mysa med mig så skrämmer spike iväg dom och han är tokig i MAT! Jag minns när jag första gången såg han, det var på landet i Norrköping. Han var den vackraste i världen. Han fick följa mig hem till Arvidsjaur med tåg, det var en lång och jobbig resa, han jamade mycket när han var i buren så jag tog ut honom när vi satt på tåget, försökte hålla mig vaken för han låg helt öppet i mitt knä, ville inte att han skulle rymma. Men att hålla sig vaken i 13 timmar när man är riktigt trött går nog inte, jag somnade och sen vaknade jag i panik när vi var framme. Men vet ni vad? jo han låg kvar på samma ställe och samma sätt, han hade inte rört sig ur fläcken.

Jag älskar min katt Spike. Han är den underbaraste helt enkelt.

Detta är min katt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback