Universitet

Skrivet 2011-01-17 @ 21:50:56
Fick ett samtal av skolan i dag. Satt i bilen påväg till jobbet, jag kom in på universitetet i Skellefteå på Socionom Utbildningen, jag frågade om jag fick fundera lite, fick två timmar på mig. Jag hade ställt in mig på att jag inte skulle gå någon skola i år.. Så jag var riktigt vilsen och det var jobbigt att jobba samtidigt. Jag funderade och funderade och till slut bestämde jag mig för att ta chansen, det är inte ofta man får en sådan chans eftersom mina betyg är super dåliga och högskoleprovet gick ju inge bra det heller.. Så jag ringde upp och tackade ja till erbjudandet, frågade när jag skulle börja och då sa hon;
- I dag!

Oj , trodde verkligen inte att det var sant. Men bara gilla läget, det kommer att bli en intensiv vecka/månad..
Ska dit på onsdag och har absolut ingen aning om vart jag ska eller göra.. men det löser sig säkert.

Har mycket jobb framför mig, men ska nog klara det! Ska göra allt jag kan. Men man har gode mycket press på sig..

Nu vet ni :) Nu ska jag ta och krypa till kojjs, mycket att göra i morgon!

Ha det fint..


Kommentarer
Postat av: emmaluu

Det där kommer nog lösa sig ska du se! Det finns nog massor med underbara människor som hjälper dig att komma tillrätta. Lycka till!

2011-01-17 @ 23:46:44
URL: http://emmaluu.wordpress.com
Postat av: Matilda

Hej. Just nu har jag en "Veckans-blogg" tävling på min blogg. Vinnaren utses imorrn och efter det kommer den att länkas i ett inlägg, och högst upp i menyn på min blogg i 1 vecka :) Hoppas du vill va med :)



Anmäl dig här :

http://muttiz.blogg.se/category/veckans-blogg.html

2011-01-19 @ 16:03:35
URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback