Helgen..

Skrivet 2011-02-06 @ 20:44:13
Helgen har varit helt underbar, Ruben kom i fredags och då gjorde vi lite mat, handlade och myste framför tven med en superbra film, nämligen " burlesque " (Burkläsk enligt Ruben) . Den var HUR BRA SOM HELST, jag blir så tårögd när hon sjunger, jag ryser i hela kroppen, ja fi fasein så bra hon är!!



Lördagen spenderades i badminton hallen här i Skellefteå. Syrran och hennes gäng hade match, vi satt där från klockan 12 till kvart över 8 .. En jobbig men riktigt rolig dag.

Efter matcherna så for vi och åt på kinaresturang, fy bubblarns se gött det var ..

Söndag i dag så jag och Ruben sov mest hela dagen, lagade god mat tillsammans och sen bara myst på som bara den. Men nu har han åkt igen :( Alltid lika jobbigt, när man är så känslig som jag :P 

Meeen vi ses ju snart igen :) Hade tänkt fara till Arvidsjuar någon dag i veckan om man hinner dvs..

Neemen jag tror att jag ska ta och se lite tv och sen bara SÖÖVA ..
Kommer nog att bli en lååååång dag i morgon!

Natti natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback