Mysigt..

Skrivet 2011-01-07 @ 18:21:19
- Annahita, jo tack jag kommer på en gång, det kan ju ta ett tag ;P
Men hade varit gött med sol och plusgrader just nu ..

Nu har iaf jag och Ruben varit ute på våran lilla promenad, myysigt! :) Men det snöade på ganska bra, hade fullt med snöflingor i ansiktet .. - enligt Ruben ..

Vi gick till mamma och sedan tillbaka, jag hamnade i snöhögen ett par gånger.. Ruben klarade sig ..
Hade ju tänkt ta med mig kameran men glömde helt bort den .. men jag lovar att det kommer att komma upp nya bilder väldigt snart :) för jag vet att de är otroligt tråkigt med bara text och inga nya bilder..

nu ska jag ta och försöka fixa lite på CV:t.. Och sen blir det nog bara myyys hela kvällen .. :)

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback