Förändring..

Skrivet 2011-01-12 @ 13:59:50

Förra året var ett ganska bra år för mig. Jag tog verkligen tag i saker och gav aldrig upp. Jag känner hur mycket jag växt bara på en kort tid. Jag tror faktiskt att denna tid har varit den bästa för mig, jag har fått vara mycket själv, tagit mer ansvar och bättre beslut. Vissa beslut har självklart inte varit så bra men dom har jag lärt mig massor av. Jag börjar lära känna mer av mig själv och hur jag är som person. Men det finns ett år där jag mådde riktigt dåligt eftersom jag visste igenting om mig själv och jag var så kluven, visste inte vilken väg jag skulle ta, tänkte mycket på framtiden och försökte planera, tänkte inte på vad som var bäst för mig utan tänkte bara på alla andra hela tiden, det var ett ganska jobbigt år. Det var när jag var 20/21. Inget i livet är lätt men jag har börjat se livet från ett annat håll och det känns mycket lättare på något konstigt sätt. Jag kommer att få mycket motgångar framöver men även massor av lycka. Men jag är mer beredd nu.

Man ska aldrig skynda på något, utan låt det vara och lev i nuet. Man ska inte oroa sig för framtid, det kommer att ordna sig till slut.


(Bild lånad från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback