Trivs..

Skrivet 2010-09-28 @ 21:30:21

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Måste säga det att jag trivs bra med mig själv. Med det menar jag att jag behöver igentligen inte någon, är ju lite av en "ensamvarg" .. Mina två bästa vänner har dragit, saknar dom oerhört men vi pratar ibland med varandra och det kommer vi att fortsätta med.. :) Sen har jag ju min wonderbara Malin och Supersköna Åsa .. som ja älskar oerhört mycket! Tack för att ni finns..

Jag vet att jag är dålig på att höra av mig, men det vet mina bästa vänner om. Och jag behöver inte känna mig tvingad att höra av mig hela tiden vilket känns skönt.. Dom uppskattar mig ändå, för den jag är..

Gör man inte det, så fine for me.. :) Bryr mig helt enkelt inte! Jag har det jag behöver .. ;)

Ja iaf, har sett på idol i kväll, det blir väldigt tight i kväll ...

Snart blir det "The O.C season 3" .. spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback