The ugly truth

Skrivet 2010-09-28 @ 10:39:19
Jag är en väldigt slarvig människa, har ingen som helst ordning på mina saker, har aldrig haft ordning på mina saker. Förstår ej varför, växte upp i en miljö där det var självklart att damsuga och hålla ordning på saker varje dag.. men jag har aldrig varit den som har ordning och reda.. Mamma städar i stort sett varje dag i huset, pappa lika pedant, syrran jaa hon börjar gå åt det hållet hon med, men jag då? Jag älskar när man har det rent och snygg, då känner jag frid och lycka, men så fort det blir stökigt då blir jag deprimerad kan man som säga, men det blir väl alla? Men att städa varje dag? damsuga varje dag? tänk så mycket man städar och tjoar på under hela sin livstid? Lite bortkastad med tid kan man tycka.. Jag försöker att städa varje dag, städar i ca 1-4 timmar men det lyckas aldrig bli lika rent ordningsamt som min mamma kan få till det..
Men man kan nog skylla på att det sitter i latheten själv.. Men jag ser verkligen upp till folk som är ordningsamma och har det rent och fint i hemmet varje dag, för det lyckas verkligen inte jag! Jag stökar inte ner men jag har en karl, och ni vet ju hur dom är ..

Nåja haha .. thats the ugly truth, Jag är SLARVIG!
Men försöker varje dag att bli mer ordentlig.. - plus då att man har två katter och då blir det ännu mer jobb... katthår överallt , frustrerande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback