The Backup Plan & Robert Pattinson..

Skrivet 2010-09-08 @ 15:45:38

Posted in FOTO | Kommentarer (1)
Har inte gjort så där värst mycket i dag, bara tagit det lugnt som vanligt..
Kikade runt lite på dom "kända" bloggarna, vissa är riktigt bra! Fokis gillar jag hemskt mycket, för hon
har som en egen stil, kul att läsa hennes blogg. Kikade på paows blogg för första gången, söt tjej och hennes
kille är ju ruggigt snygg, men han verkar inte ha nå vett i huvet dock, synd! Annars hade han nog haft hela
paketet! :)

I går var det ju IDOL! vad tyckte ni om första avsnittet? Jag tyckte det var lite så där tråkigt innan hon kom!
Gå in på länken här : http://www.tv4.se/1.1800321/2010/09/07/jamilla_ar_chockad_men_glad_over_att_ga_vidare_i_idol

Efter Idol så såg jag och Ruben " The Backup Plan", hade inte så höga förväntningar på denna film, men vilken chock jag fick, tycker att den var ritkigt rolig och bra! :) Fick mycket skratt!!



Från det ena till det andra, såg på Ellen som vanlig i dag, vem dök upp där? :) JO! Robert Pattinson, han är alltså det grymmaste som finns! Vilken personlighet, vilken utstrålning, vilket utseende! Jaa fy bubblan!




Nu ska jag laga mat och idag blir det lax på saltbädd med kokt potatis, mmm..så gott! Vi ses gott folk! :)
Avslutar med en bild på mig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

fin blogg ..

2010-09-08 @ 16:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback