Scary mary..

Skrivet 2010-09-10 @ 07:50:29

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Gick mest och var rädd på jobbet, fy bubblan! På dagen gick det strålande men så fort mörkret kom så jaa, jag var super rädd! Plus att man gå själv mestadels av tiden.. Längst upp är det som obehagligt..

Nåja, när jag kom hem så mötte jag Ruben vid porten till lägenheten, han hade just slutat jobba! :) Han fick jobba ett par extra timmar och det är ju toppen!! Tummen upp för honom.. My superman! haha

I dag hade jag tänkt gå och samhället en sväng, behöver lite smink och så.. Åhh va jag önskar att jag bodde i en stad nu! Tillgång till jävlat allt!! Skulle ha behövt en fixeringssprej för ansiktet.. men det finns ju självklart inte, och en primer skulle inte sitta helt fel heller.. Helst från Make Up store, det finns ju heller inte här..

Nä färdig klagat! :) haha..

Nuså blir det att hoppa in i den sköna duschen, kommer nog att stå där ett tag! ^^,


Modell: Erika Danielsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback