Nyser..

Skrivet 2010-09-29 @ 13:22:27
Jaa, gud vad jag nyser och det ger sig verkligen ALDRIG! Nåja, har varit på arbetsförmedlingen och pratat och pratat.. Tycker att besöken dit är inte alls nödvändiga.. Försäkrningspengarna är väl bra men de är det enda.. Man kommer som ändå aldrig fram till något.. igentligen. Till en början kan det ju vara bra, självklart! En liten start så där.. men i längden.. inte värt alls!!

Vad tycker ni? Är det värt att gå på arbetsfömedlingen?



Efter arbetsförmedlingen så gick jag och mötte upp mamma. Vi for hem till henne och satt och åt lite mat och pratade på , ni ska höra när jag och mamma diskuterar.. Vi pratar i mun på varandra hela tiden typ, men vi har våra lyckliga stunder också. Och det är dom man ska komma ihåg och tänka på! :) Älskar min mamma..
Nåja, satt iaf där ett tag och sedan traskade jag hemmåt..

Nu är jag hemma och nu blir det väl att städa lite och dola på .. gud vad tråkigt jag är. Men det finns inte så mycket att göra, hade varit skoj att ta kort, men det finns inte så mycket mer att ta kort på, känns lite lönlöst faktiskt. Måste hitta en ny hobby tills vidare! ;)

Ne nu ska jag städa..
Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback