Min kärlek & jag..

Skrivet 2010-09-17 @ 12:46:20

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jag älskar min Ruben så himla mycket. Minns första dagen vi hade tillsammans, vi låg och lyssnade på musik och pratade om allt möjligt i flera timmar, det var helt underbart. Så småningom så blev vi kära i varandra och innan vi viste ordet av det så flyttade vi ihop. Nu har vi bott med varandra i över ett år och umgåtts i stort sett varje dag. Det är ju klart att när man umgås så mycket kan man störa sig på saker, men vi blir bara starkare och starkare tillsammans för varje dag som går. Vi är som menade för varandra, vi pratar om allt, vi hjälper varandra, vi respekterar varandra osv..
- Ruben är en väldigt speciell människa, han är en sån otroligt stark människa, han ger mig verkligen hopp och lycka! Han är verkligen den jag vill spedera mitt liv med. Det finns så mycket att säga om denna fantastiska människa. Men jag väljer att inte berätta allt för då skulle ni bli så avundsjuka! :) haha ..

Men Ruben, Jag älskar dig på riktigt!






Klicka på dom för att förstora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback