It hurts so bad to pay the bills..

Skrivet 2010-09-02 @ 12:42:49
Jaa, nu har man betalat räkningarna och det gör lika ont varje gång. Pengarna bara flyger iväg.. Har nästan inga pengar kvar .. Nåja, det måste ju göras!



I dag så har jag inte gjort något alls, bara tagit det lungt .. Har blivit alldeles för lat, måste ta och skärpa mig..
I kväll blir det iaf jobb så de är ju bra.. Börjar klockan 16:15 - 21:15 .. 5 timmar, inte så mycket men det är ju iaf nått!

Jo just det ja, var in på Lindqvist i går och kikade, hittade en superfin höstjacka som passade riktigt bra på mig, den framhävde mina former , XD HAHA! Den var inte så dyr heller - 799 kronor ..

Men vill ju ta mig till en stad först .. Bättre där ;)

Nä nu ska vi fara och handla ..
Vi ses Gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback