How old is my body?

Skrivet 2010-09-01 @ 14:45:48
Ja, nu har jag varit och kollat hur gammal min kropp igentligen är. Är verkligen inte förvånad egentligen, min kropp är 27 år gammal. Men vissa saker tycker jag var konstigt , jag är tydligen NORMAL , haha!

Detta är resultatet:

* Fett % = 28,9
* Vatten % = 53,2
* Muskler kg = 48,3
* Fysisk Gradering = 5 , Normal fettprocent & normal muskelmassa
* Benmineral kg = 2,6
* Viloförbränning = 1561
* Metabolsk ålder = 27
* Bukfett = 2 , Normalt är från 1 - 12 ..

Så det var ändå inte så värst farligt ändå, men man skulle nog ha börjat träna och äta rätt..
Och jag tänker absolut inte käka nå pulver för jag tycker att det är SKIT! Ska man gå ner i vikt så
krävs det att man tränar och tycker att det är roligt och äter i måttliga mängder, vad du äter spelar
inte så stor roll bara man rör på sig. Man kan inte bara sitta hemma och käka piller och pulver och tro
att man går ner i vikt, det funkar inte så mina vänner.

Mitt superbra tips är att när du stiger upp på morgon (spelar ingen roll om när man stiger upp) gå ut och gå i ca 40 min sen när du kommer hem vilar du en stund (läs en bok eller något) typ en kvart tjugominuter och sen äter du LITE frukost, du ska inte proppa i dig. Sen behöver du inte gå eller något under dagen det räcker så.. iaf till en början!!
Sen äter du Lunch middag och inget mer efter det helst!

Många gör fel också att dom tar i för hårt för början och det ska man ABSOLUT inte göra.. DU börjar smått och sen tar man i mer..

Och mår man bra när man tränar då går man verkligen ner i vikt.
Jag mådde inte bra när jag först började med det och jag gick inte ner ett skit.. men sen gjorde jag något riktigt dåligt och det var att jag slutade äta, inte helt men åt väldigt väldigt lite för ja ville verkligen gå ner i vikt.. Och då gick jag ner 6 kg .. Mådde väldigt bra och fick verkligen super sug för att träna.. och se på fan de hjälpte gick ner i vikt som bara den.. och de roliga är att efter att ja slutade att träna så har jag inte gått upp så mycket .. på ett år har jag gått upp 1 kg kan man säga och då har jag VERKLIGEN inte varit nyttig..

Nä jag tror ta mig tusan att jag ska börja.. man mår mycket bättre också och får mycket mer energi, så skippa pillren och pullvren och börja att vara ute och gå .. :)

Mitt absoluta bästa tips!

Ne nu ska jag ta och göra någon nytta som att städa..
Vi Ses gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback