funderar..

Skrivet 2010-09-29 @ 15:15:02

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jag har så mycket planer..
Men det är inte så mycket som blir gjort .. Synd. Funderar på att börja med hem projekt. Alltså göra om i hemmet. Kan dock inte måla om och ha mig för jag ids inte lägga pengar och energi på en lägenhet som jag ej kommer att ha så länge.. Men man behöver inte måla om väggar eller tapetsera för att det ska bli snyggt och hemtrevligt. Men det gör ju faktiskt ganska mycket, rummet blir som nytt efter att man målat det. Men iaf, funderar på att göra hemmet lite mer mysigare och hemtrevligare, tror att jag ska göra en förråds rensning och besöka myrorna! :)

Inget är säkert än, men funderar på det iaf. Men för att kunna hålla på med sånna saker så måste man verkligen ha pengar.. Och då ligger jag ganska risigt till.. Men om man sätter upp en månads budget och följer den så kan det funka, men det kommer naturligtvis bli ett lååångt projekt, men värt det ! :)

Sen så tänker jag inte lägga ut så mycket pengar på nya saker, det finns mycket skräp som bara ligger och väntar på att få göras om .. :)

Älskar sånt här..

Får fundera vidare på den saken.. Sen blir det ett till projekt men det är riktigt hemligt .. Mitt och Rubens hemliga projekt, får se om vi hinner med det! Hoppas iaf på det..


VILKET SOVRUM SKULLE DU KUNNA TÄNKAS HA?


Rummet längst upp till mitten, fondväggen där är handmålad, super snyggt!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback