Fullt upp

Skrivet 2010-09-27 @ 15:55:05

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
I dag har jag haft riktigt fullt upp. Har fixat en massa saker till min kusin, men tyvärr så är det hemligt för tillfället.
Har suttit från klockan 10. Mycket jobb.

Har just ätit rester från i går, köttfärsås och spagetti :) gott!! Snart drar jag iväg till jobbet , älskar att jobba kväll. Men jag hatar mörkret, jobbar mest självständigt så det är inte så mysigt att gå i dom läskiga korridorerna ensam.. :/ Nåja, bara bita ihop..

Toppen på det är att jag håller på att bli förkyld också, men som sagt bara bita ihop.. :) jag är en tuffing! haha


Nu drar jag .. Ha en fortsatt trevlig dag gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback