Foto..

Skrivet 2010-09-25 @ 20:58:48

Posted in FOTO | Kommentarer (3)
Jag och Ruben har varit riktigt sega i dag. Men hör och häpna, Ruben vaknade före mig! Haha ganska otroligt , han satt vid sängkanten och väckte mig på det mest underbara sättet du kan tänka dig! Vilken underbar pojkvän jag har! Nåja sen blev det lite Oc i sovrummet. Vi såg ett par avsnitt och sedan begav vi oss ut för att ta lite kort och se om de hände något på samhället, inte en enda kotte typ.. Nåmen fick iaf mina bilder, kanske inte dom bästa men det var skoj iaf.. Älskar ju att ta kort, då kommer min konstnärliga sida fram vilket är super bra för oss fiskar , haha! :)

Här kommer lite bilder som ja tagit i dag, alla är inte superfina eller så. Men kommentera gärna! :)





















Det kommer mer bilder senare, hoppas vi! :) haha

Vi ses gott folk! Och glöm ej att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tycker bilden på bron är snyggast! Näst sista bilder på löven va också fin..och kyrkan va ganska fin den också ;-)

2010-09-25 @ 22:27:50
Postat av: Sara

Vilka fina bilder. Synd bara att du photoshopar sönder dem.

2010-09-26 @ 13:08:40
Postat av: Anna

Tack för kommentarerna! :)

Annika- Jo bron är min favorit :) den blev bäst tycker jag .. dom andra är helt okej men inte dom bästa! :)



Sara- Jo dom är fina, jag tycker inte att jag photoshopar sönder dom, man ska testa sig fram.. Alla's bilder är unika på deras sätt. Har sett många andra som fotar och inte photoshopar, och de ser inte bra ut. Tråkigt och utrycklöst..

Men bra att du säger vad du tycker.. Tar till mig kritiken och förbättrar mig till nästa gång, kanske! :)



Ha det gott!

2010-09-26 @ 15:49:06
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback