Det svåra ..

Skrivet 2010-09-28 @ 15:05:36

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
For ut för att handla lite, Ruben ska få en överaskningsmiddag i dag! :) Ska göra något riktigt gott åt honom, men det var svårt att komma på vad man skulle ha gjort. Har alltid beslutsångest, men jag tror nog att han kommer att gilla det.. hoppas då det iaf! :) Inget märkvärdigt men de är gott!

Har hunnit städa lite också, känns skönt att ha det städat.. men när ruben kommer hem så börjas det svina igen .. och nu säger jag inte att de är bara han, vi är båda lika lata! :) hahaha.. nåja.. nu ska jag börja förbereda maten innan han kommer hem, måste slita mig från datorn först :D

Jobbigt att vara och handla, eller vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback