CRAZY!

Skrivet 2010-09-11 @ 16:19:45

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jag blir tokig på mitt hår, sliter snart av det, så tokig är jag! Jag kan inte göra något med det alls..
Det ser rent för jädrigt ut! Vad ska jag ta mig till? Jag måste ju vara sämst på att fixa mitt eget hår alltså..
Sen är jag inte nöjd med klippningen jag fick heller, stör mig jädrigt mycket! Nästa gång jag klipper mig så blir det
i en storstad med kunniga frisörer!! Punkt.

Från det ena till det andra, var ju ut med Bella i från typ 2 till 6 .. gud va roligt vi hade! :) Vi gick runt och kollade lite i affärer och sen for vi och fikade .. Jag köpte en maskara, puder, parfym och en massa annat smått och gott ..

Jag har fått min telefon nu också, jag ÄLSKAR den! Den är sååå fin, men lite jobbigt med touch faktiskt, men de funkar! :)
I kväll är det feeeest i massor .. hoppas vi får det kul i kväll!

Först ska vi gå och äta på Afrodite och sen till Bella för att pimpla lite vin ;)
Ojoj, hur kommer detta att gå? haha, är inte så duktig på att dricka vin, brukar sluta dåligt..
Men det är ju huuur gott som helst!

Nåmen nu ska jag ta och försöka få till mitt hår, FÖRSÖKA! Men ni får ha en trevlig lördag kväll gott folk!
Bjuder på en gammal bild, då ja va blond..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback