Träning..

Skrivet 2010-10-13 @ 11:13:48

Posted in FOTO | Kommentarer (1)
Jepp, nu blir det massa träning. Har redan varit ute på en morgon promenad i en timma. Vilket var underbart men dock lite för kallt, hade önskat att jag tagit med mig halsduken för det blåste lite, hoppas ja inte blir sjuk..
Har just ätit klart min frukost och ska snart hoppa ini duschen.. Ska försöka hålla på att träna , behöver ju inte alltid vara ute och gå, det finns ju så mycket annat roligt att göra också.. :)
För det kan bli lite tråkigt att göra samma sak varje dag..

Det svåra är inte att träna det svåra för mig är att äta nyttigt och bra.. Jag ÄLSKAR skräpmat och godis.. OCH speciellt COLA! Det kommer att bli jobbigt att sluta med allt sånt men ja ska nog klara det, har ju gjort det förr..
Det värsta som man går upp i vikt av är ju dricka och speciellt cola.. dricka vatten är bättre..

Har tänkt ut en plan .. och de är bara att dricka vatten, inge annat i en månad..
försöka äta så nyttigt som ja bara kan, träna minst 5 dagar i veckan! :)

Får se om ja håller det ;P brukar ju tänja lite på gränserna haha .. men ska verkligen försöka!

Nej, nu blir det duschen, och ja måste säga det.. Jag saknar dig BELLA!


Kommentarer
Postat av: isabella

jag saknar dej med gumms jag ksulle också försökt göra nått åt vikten

2010-10-13 @ 14:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback