The Blind Side..

Skrivet 2010-10-07 @ 09:42:52

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
I går såg jag och Ruben The blind side! Trodde att den skulle vara superdålig och långtråkig.. Men den var ju hur bra som helst, jag ville bara krama honom.. Åhhhh, tänk att det finns folk som lever så? Det är ju hemskt.. Men det slutade lyckligt iaf, så skönt att veta att det finns sånna människor som är villiga att hjälpa andra människor med problem! Det är ganska stort tycker jag!! Men vi människor är blinda och ser det vi vill se.. Men det ska vi sluta med!!


Helt klart värd att se!!!

Jag måste då ta upp en sak som ja tycker är så jädrans vidrigt.. Och det är "gamla mammor" som är på 15-17 åriga pojkar.. Det finns dom som tvingat sig på dom.. Fy bubblan för er, pedofiler!! Fick höra av en kille att det var en typ 50 årig morsa som tvingat sig på honom, och han tyckte det var så jädrans äckligt, han är typ rädd för henne, han har typ meen för livet.. Skärp er "gamla mammor" , erat ungdomsliv har varit, moove on! Skaffa någon i eran ålder.. Och det där är inte cougar utan de där är PEDOFIL varning på hög nivå! Äckel!

Ursäkta mitt språk, men jag blir så förbannad! Bete er som mammor för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback