Skellefteå..

Skrivet 2010-10-10 @ 17:53:57
VARNING: Mycket text! :)



Jaa gusis så roligt jag haft det! :) När jag hade kommit fram till Skeå så fick jag sitta och vänta en timma på busstationen för Åsa var på något möte.. Satt där ute och kollade på människor, haha ja det finns verkligen lustiga människor! :) När Åsa äntligen kom så gick vi och skulle äta på dallas men där var det propp fullt! Så vi gick till frasses istället..
Vi hade ju tänkt att fara till någon lekpark med axel men det blev så sent så vi skippade det och traskade hem till henne istället, fy bubblan va långt det var, eller ja igentligen inte men väskan vad problemet, den var sååå tung! Men men det gick bra :) Vi hann prata myyyycket ! När vi äntligen kom fram så satt jag och busa massor med hennes super söta son Axel, lägger upp bilder senare, alltså vilket charmtroll!! :) Fick inte nog av honom alltså!! Nåja hela kvällen bestod av godis cola busa med axel prata med Åsa och se lite idol i mellanåt.. :) Hade en super trevlig kväll..

Då blev det kvällen, somnade ganska fort, vaknade senare den natten för jag hörde Axel gråta, så Åsa fick stiga upp och göra välling, jaa hon gör det verkligen bra! Sen somnade jag om ganska fort..

Vaknade vid halv åtta för att jag hade som tänkt att Åsa skulle få sova ut och att jag skulle ta axel på morgonen för att byta blöja och ge honom vällingen.. Nåja, steg upp, duschade lite snabbt och sminkade mig .. Sen gick jag och väntade på att han skulle vakna .. Ringde till Ruben för att se om han vaknat, men icket, han hade inte hört väckarn, sen ringde han till Ness men han hade också försovit sig, så jag ringde till ness ett par gånger och till slut så vaknade han, så jag fick som väcka båda.. :) men det gick fort för dom att komma till Skellefteå ändå.. dom var snabba! Nåja, efter samtalen så hörde jag något från deras sovrum så jag gick för att kika och se om han hade vaknat, och det hade han, haha han slog åsa i pannan och på kinden men hon sov så djupt.. till slut gick jag in och så gick jag till köket och fixade vällingen :) Axel stod och kollade på mig som en liten mus medans jag gjorde vällingen.. haha så sööt han är !!

Sen satte vi oss i sängen och pratade och axel drack ur vällingen.. :) Såååå mysigt..
- Ruben och dom hade lite problem att hitta till Åsa men till slut så hittade dom..

Var jobbigt att säga hej då, hade gärna stannat längre..
saknar båda jätte mycket redan!

Åsa är en UNDERBAR mamma! Och hon har en UNDERBAR son!

Sen så fick då jag köra i stan för Ruben ville inte :) haha , så vi for in till stan och parkerade bilen och gick vidare till affärerna för shopping .. :) vi hade det riktigt trevligt..  Vi åt faktiskt på SUBWAY .. åhh så gott de är!
Vi hade ju tänkt se bio innan bowlingen men vi hann inte.. så vi var ute och raggade bara ., Ness och Ruben drack lite medans jag körde.. Till slut var det änltligen tid för bowling, cosmic bowling! Gud så jädrans roligt det var, det var väldigt länge sedan! Älskar att bowla, jag vann alla tre serierna! :D Vilket kändes great, för dom sa att dom skulle vinna över mig .. men icket ;) Sen for vi in till stan för att äta för vi belv så hungriga, så det blev kina mat, tatung! :) Åhh så gott det var!

Efter maten blev ja så trött så vi bestämde oss för att fara hemmåt.. Vi kom väl hem vid halv ett på natten eller nå sånt.. Har ALDRIG varit så sköööööööööönt att komma hem .. haha , så skönt att lägga sig ner! :))

Både jag och Ruben sov riktigt gott den natten! hihi

Det blev mycket text, men ni ska få bilder senare! :))

Nä nu ska jag städa lite och sen blire bio! Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Gossip girl

Läs de senaste!

2010-10-11 @ 21:28:46
URL: http://arvidsjaurgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback