Ojoj..

Skrivet 2010-10-01 @ 13:26:03
Haha, första träningsdagen ..
Ojoj, det var riktigt jädrans svårt alltså, t-steget var väl ganska lätt men att göra det fort? Jaa man måste ta babysteps som dom säger :) Ja det är bara att öva på som bara den då, men jag kommer nog att göra så här, träna t steget lite varje dag och sen vidare till runningman vilket är sjukt jävla svårt, fattar fan inte hur jag ska göra, Ruben säger att jag kan, men det ser då förjädrigt ut iaf haha .. nåmen en vecka t-step andra veckan runningman .. osv..

Men de är roligt :) En utmaning.. Plus att man svettas som en räv och då kommer man att kunna gå ner i vikt också, :)
Har märkt en sak också, det är ju väldigt guppigt och det känns som inte så bra haha , så jag tror jag måste linda min kropp typ :P brösten och magen iaf.. :)

haha..

Nåja, Ruben vill till brännberg i helgen men jag vet inte om jag var så himla sugen, han kommer ju att pilla i bilen och vad ska jag göra? Bilar är inte mitt största intresse .. kan vara skoj ibland men det är verkligen inte ofta!

Men vi får se!

Vad ska ni hitta på i helgen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback