Länge..

Skrivet 2010-10-27 @ 11:30:51
Har länge funderat på att tatuera mig igen men vet ju inte riktigt vad .. Men det blir att tatuera över min ena tatuering och då är det ju lite begränsat! Men vi får se, Jeriz har bokningsstopp fram till December.. det suger..
Sen funderar jag på att ta bort två tatueringar som jag har, vill verkligen inte ha kvar dom!! Så det blir att spara en massa pengar till det, tur att dom inte är så stora iaf! :))


Ruben vill också tatuera sig :) Så det blir väl att boka in en tid åt honom också!

Tänkte försöka rita en tatuering.. till mig själv :) Vet på ett ungefär hur jag vill ha den!


Nä nu ska jag försöka göra någon nytta ..

Ses!




(google)

Kommentarer
Postat av: emma

andreas(moosetattoo) som är i bureå är jätteduktig och han har inte bokningsstopp så om du vill göra det fort så rekommenderar jag honom! :)

2010-10-27 @ 16:14:25
Postat av: Anna

Tack för tipset!! :) Ska kolla upp det! :)

2010-10-27 @ 17:51:29
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: Emma

gör det. för min tattoo gjorde jag hos honom :)

2010-10-28 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback