JAG HATAR SNÖ!

Skrivet 2010-10-14 @ 09:40:48
Vaknade klockan halv sex i morse , vet ni varför? Jo för att Ruben väckte mig och ville ha med mig på besiktningen.. Så snäll som ja är så följde jag så klart med det skulle jag inte ha gjort! Det är SNÖ storm ute nu! Fy bubblan vad jag inte gillar vinter och snöö.. Snö i små mängder funkar men inte så här.. blää! Nåja, besiktningen gick hyfsat bra .. bara lite små fel .. Sedan for vi till Ojanperä där dom säljer bildelar.. Bilen bara dog när vi stannade, så vi tänkte putta igång den men det gick inte .. Vi stod typ mitt på gatan, vi testade chockern , gick inte heller.. Sen tog jag en cigg för att lugna nerverna och sen bad jag och hedde på chockern igen , vred om nyckeln och se på faaan den startade! Så ja GASADE iväg .. skulle just köra ut på storgatan där vid cafe 21:an , men då funkade inte torkarna så Ruben sa åt mig att stanna för att han skulle fixa dom.. sagt och gjort, bilen dog! Ruben ringde tommen , han hjälpte oss att få igång SKIT BILEN , så vi körde iväg ut på storgatan och vi hann bara till minuten (sparbanken) och bilen dog rent i farten medans jag GASADE på för FULLT .. FY FAN då bröt jag då rent ihop.. vi puttade bilen till Ojanperä. Kan du tänka dig att putta en bil när det är ett TON med snö och SNÖ STORM?? Fy bubblan, nåmen vi fixade lite grejjer på Ojanperä.. Ruben bytte batteri och sen startade den .. ÅHH VA LESS JA VAR! Vi höll på så där i 2 timmar.. 2 TIMMAR! gaaaahhh.. Nåja nu är jag äntligen hemma , här kommer jag att sitta HELA dagen! Tänker verkligen inte gå ut i detta oväder.... HUVVA!

Vad tycker ni om snö??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback