Jag hatar bussar..

Skrivet 2010-10-08 @ 10:50:50

Posted in FOTO | Kommentarer (1)
Jag hatar att åka buss, det är obehagligt ..och tråkigt!
Super tråkigt om man åker själv också.. Nåja, det handlar ju bara om 1 timma och 50 minuter..

Men det finns undantag, Malta bussarna är ju bara för härliga.. Verkligen en upplevelse att åka i en Malta buss för att dom är helt jävla crazy :) spänning varje dag, kan man lugnt säga, men där i slutet så blev man som van :) Men fy bubblan va läskigt det var i början.. haha .. Jag och Malin målade upp bilder om vad som hände på bussen hahahha, det var jädrigt roligt.. Det var inte så långa sträckor heller, bara en halv timma till jobbet och sen en halv timma tillbaka ..
Så åker ni till Malta någon gång så tycker jag helt klart att du ska åka i en malta buss! I LOVE THEM! På tal om Malta, , JAG SAKNAR "KFC" .. Fy bubblan så gott det är.. :)

MALIN, NÄR ÅKER VI ??? haha


I dag får jag träffa min underbara Åsa, ska bli så roligt att se henne igen!! :)) Och hennes bebis! :) Och i morgon kommer Ruben och hans vänner till skellefteå för shopping och bowling.. :))

Så i helgen kommer jag inte att blogga något, kanske på lördag kväll om ja orkar annars blir det söndag!
Ni får ha en bra helg då! Vi ses! :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Ja verkligen, bussarna på Malta var roligare! Mycket roligare.. haha tänker bara på hur man flög upp ur sätet vid vissa gropar.

2010-10-08 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback