Högskoleprovet..

Skrivet 2010-10-25 @ 11:17:04
Skrev högskoleprovet i Lördags och det var det hemskaste jag varit med om, sitta och skriva prov så länge.. Vi började kring halv nio och slutade vid 4 tiden någon gång.. Och hur gick det på högskoleprovet? Haha, ja det gick väl inte så där värst bra, har varit inne på studera.nu och kollat resultatet.. vet ej mitt resultat ännu men har kikat lite på vad jag svarade .. Hahaa så dåligt alltså.. Nåja, dom säger ju det att man bör göra det fler gånger.. Och de ska jag göra och nu kan jag vara lite mer förberedd .. :)

Efter provet så skyndade jag mig hem, hoppa i duschen och sminka mig och sen for jag och Ruben till mor och far. Vi fick GOO mat , grillat med potatisklyftor och en massa annat smått och gott :) Sen hjälpte syrran mig och fixa håret och vid halv 8 var vi hemma :) Kajsa kom förbi strax efter det .. vi startade upp lite hos oss.. sen vidare till Josef .. Och sist capsicum då.. - ( har inga bilder från i lördags, glömde kameran hemma) - Om man ska sammanfatta kvällen så var den hyfsat bra men lite konstig? haha .. jag vet inte, men typ lite konstig.. Jag var lite konstig, inte mig själv kanske? ..

Fast det blir man väl aldrig när man har alkohol i sig.. så! Men jag tycker att man kan ha roligt utan alkohol .. ett mycket smartare val .. Fast någon gång kan de ju vara roligt..

Och i går var det verkligen bakis dag på hööög nivå.. haha jag och ruben var helt slut körda.. och vid 6 tiden så körde vi till Brännberg för att fira Nillas födelsedag! :) Vi hade det riktigt trevligt som alltid :)


Nåmen så där såg min helg ut iaf..
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback