Fullspäckad dag..

Skrivet 2010-10-05 @ 08:25:26

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Har mycket att göra, känns det som iaf!
Jag ska, städa, laga en massa matlådor till Ruben, plugga, laga mer mat, fara till mamma och träna, plugga och självklart helkväll med timell och desperata! :)

Kändes skönt att ha mycket att göra, men jag gillar inte att ha press på mig.. Och jag är trögstartad och när jag väl börjat så jag kan inte sätta mig ner eller ta det lungt för då blir jag trött och lat.. Så när jag väl är igång med något så går det i superfart.. Men Ruben brukar provocera mig när jag väl börja städa eller hålla på med något, för honom går det i snigelfart och det stör mig och sen ska han hålla på och kramas hela tiden och då blir jag mer irriterad, måste ju fokusera på att städa, och när han då lugnar ner mig från allt så blir jag lat .. haha Kom för tusan inte och stör mig i min städning för då får du nog en höger eller två.. haha jaa jag vet att ja är skum! ;)

Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen..
Vi ses senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback