Facebook...

Skrivet 2010-10-19 @ 14:04:28
Tar upp ämnet: Skitsnack..

Detta riktas inte mot någon..
Så här är det, skitsnack kommer alltid att finnas, men istället att ödsla tid på att andra snackar skit så gör något vettigt istället, vill dom snacka skit så låt dom, dom kan ju inte ha något annat att göra.. Sträck på dig och peka näsan upp i vädret och SKIT i dom bara .. Jag har själv snackat skit om folk, men jag har tänkt om, alla är unika på deras sätt, alla har vi goda och negativa sidor, visst jag kan bli arg på folk och jag är en person som talar först och tänker sedan vilket inte är så bra .. men jag har lärt mig det att när en person är "helt dum i huvet" så skratta åt dom istället än att brusa upp för "ingenting" .. Ni vet Karma, jag tror verkligen på sånt, har man varit elak så får man det tillbaka... Tänk bara så löjligt det är, vad är det igentligen som snackar om, varför gör dom det, antingen är dom jävligt omogna och har inget bättre för sig eller så är dom jädrans avundsjuka.. Låt dom vara det, dom växer upp en vacker dag! :)


Varför jag tar upp detta är för att man ser det varje dag på facebook..
Och bara allmänt.. Vi som bor i Arvidsjaur är nog ganska vana vid skitsnack, visst? Alla är vi less skitsnacket, men ändå
så går vi och snackar skit om folk.. Lite dubbelmoral där kanske. Men vi lever i ett litet samhälle där det inte finns något att göra så jag förstår att folk går och snackar skit eftersom det är det enda dom har .. Alla vet allt om alla..

Jag gillar Arvidsjaur, det är mysigt men det är folket jag inte tycker om, nu menar jag inte alla, absolut inte, det finns vettigt folk också! Men tyvärr så är dom flesta ganska bombade i huvudet..

Jag är ärlig, rakt på sak, säger vad jag tycker, sånt klarar inte en Arvidsjaurbo av..


Slut för i dag Tack för i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback