Det fulaste..

Skrivet 2010-10-05 @ 10:31:43
Ett av dom fulaste, ja rent lite äckligt, är tjejer som har alldeles FÖR korta klänningar. Jag minns en dag i sommras när jag kom hem från jobbet så gick det två tjejer just framför mig, sjukt söta men alldeles för korta klänningar, alltså den ena gick och drog ner klänningen HELA tiden, och tro mig, det var hela tiden, alltså det kan ju inte vara bekvämt att gå så? Jag har själv gått i riktigt korta klänningar men inte så där.. alltså man såg ju allt! Man kan väl ha korta klänningar, tycker att de är skit snyggt men inte för kort va, det finns väl en gräns? Inte konstigt att ni sänder ut fel signaler till killar.. Det är mycket snyggare att "täcka" lite tycker jag .. Plus att gå i så kort och såååå uringat är så osmakligt och lösaktigt tycker JAG!

Det kan vara snyggt med lite uringat men som sagt finns en gräns där också..
Haha , nåja allt ja ville säga! Tjejer, Man behöver inte klä sig som en prostituerad för att killar ska kolla på en.. :) Det finns andra knep!! :)


Ett litet smakprov, va tycks? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback