Den första snön är här..

Skrivet 2010-10-12 @ 08:02:00

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
I går när jag Ruben och ness var ute så fick jag en känsla av snö..
I natt gick jag på toa helt ovetandes att de snöa ute, jag sjöng white christmas av någon konstig anledning.. Gick till sängs igen och somnade om riktigt fort. Ruben väckte mig på morgonen innan han skulle fara och sa att de snöat.. Fick lyckorus i kroppen, den första snön är för underbar, men sen får det vara bra tycker jag! Inge mer snö .. om det bara är så här lite snö hela vintern så gör det inget.. Men inge mer tack!

Och det är fortfarande kallt i lägenheten trots att vaktmästarn varit här och fixat alla elementen..
Nåja , värmen kommer väl snart förhoppningsvis..

Varje morgon när ja stiger upp sätter jag mig oftast vid datorn, sätter på teven och gör mig ett oboy glad (är ingen kaffedrickare). Första sidan på internet är så klart facebook, och vad får jag se då? Något som ja missat, någon har startat en skvallerblogg om arvidsfolket. Ni ser ju gott folk, skvaller skvaller är det enda arvids handlar om. Folk lever för skvallret.. Men jag blev då riktigt besviken när jag kollade på bloggen, det står inga namn så jag har då inte ens en enda aning om vem det pratas om, bilderna är översuddade, till vilken nytta, alla vet ju redan vem dom är? haha.. Och det där kan jag inte kalla en skvallerblogg, har ni sett skvallertidningarna eller andra svallerbloggar? Ja där skriver dom namnen och lägger ut bilder, rent på kissies.se snea bröst!! Men jag har tre kandidater, jag tror jag vet vem det är som skriver den där skvallerbloggen. Och ni är ju alldeles för patetiska!



Folk som har väldigt lite för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback