Death At a Funeral..

Skrivet 2010-10-16 @ 09:38:38

Posted in Video | Kommentarer (1)
I går hade jag och Ruben mys kväll på hög nivå.. Först åt vi en fruktansvärt god middag, såg idol, tog ett kok hett bad och sist men inte minst en film på det :) GUD så myysig kväll.. Filmen vi såg var "death at a funderal" ..
Den var inte så rolig som jag trodde att den skulle vara men man ska aldrig ha höga förväntningar på en film ...
Helt okej film faktiskt, fick in lite skratt här och där.. :) Men skådespelarna är ju bara för bra, mina favoriter är ju Chris Rock och Martin Lawrence för dom är ju så JÄDRANS bra och ROLIGA! hahaha :) Fast Martin är ju helt klart bäst i Big momma's house.. :)



Värd att se? Jaa det kan jag tycka för man har olika humor och för att skådisarna är ju så otroligt bra!

Kommentarer
Postat av: alexandra

den filmen är sjuuuuukt rolig och bra.

endast bra skådisar i den :D

2010-10-20 @ 13:23:30
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback