Bloodö..

Skrivet 2010-10-13 @ 14:06:40

Posted in Video | Kommentarer (0)
Nu har jag rensat i garderoben lite men de är lika fullt ändå.. Och Ruben tar upp alla garderober, han har 3 stycken garderoben och jag har två bara.. och vi delar på en tillsammans .. Nåja de är färdigt nu iaf, väntar på 2 fulla tvättmaskiner nu .. snart färdigt! Nu är det bara lite damsugning och toan kvar :) Sen blir det att laga Rubens favorit rätt till middag ..

Jo just det ja ..

Jag var på dåligt humör i går när jag och Ruben lagade mat och då frågade han om en sak och sen sa han bloodöö .. och jag höll på att döööö av skratt han lät exakt som han här i klippet nedanför.. jag älskar detta klipp.. det får mig ALLTID att skratta .. hahaha


Visst är han SÖÖT? Blööödö

Uppdaterar mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback