Bara saker som stör mig..

Skrivet 2010-10-01 @ 15:35:57
Hmm, ja vad ska man säga.. Har tänkt på det ganska länge, många i arvidsjaur beter sig som nå gamla tanter..Dom orkar knappt göra något, och gör dom något så sitter dom bara och skvallrar, när dom skaffat pojkvänner så slappar dom och ids inte klä upp sig eller göra sig snygg för pojkvännen. Jag tycker att det är viktigt att man försöker göra sig snygg/sexig för sin pojkvän , sånt är viktigt.. Och nu ligger det ju inte bara på tjejerna heller, killarna ska inte heller slappa efter.. men man märker att de är mest tjejerna som gör det.. Nåja, vart var vi nu jo dom skvallrar, gör inget speciellt, har ingen direkt hobby, är super tråkiga, går inte ut för partay med tjejerna (eller nått) dom bjuder inte på sig själva, allt ska vara så tillgjort och falskt.. Dom försöker bete sig "moget" men igentligen så är dom inte det, ganska lätt att se igenom.. Och vissa pratar rent som om dom vore 90 år .. helt jävla sjukt.. Alla tycker vi ju olika men skärp er för fan, vi är unga människor, vi ska vara aktiva och tycka saker är skoj och leva livet!

En kort sammanfattning, Arvidsjaur = 80 åriga fjortisar..


Nu är ju inte alla så :)
Färdigtantat!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha alltså kan inte hålla med mer :) det är först när man flyttar till en större stad som man märker hur mycket mognare människor det finns!

2010-10-02 @ 18:43:49
Postat av: Anna

Haha, fan va roligt att höra att någon håller med :)

Du har så rätt så.. :)



2010-10-03 @ 12:32:58
URL: http://candyball.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag håller faktiskt inte alls med dig! Ja tycker det är roligt att se att folk faktiskt kan mogna och dessutom känner sig så trygga i sitt förhållande att dom faktiskt vet att det är insidan som räknas. För har man kommit in i ett bra förhållande så ska man inte måsta klä upp sig för sin pojkvän utan han ska se skönheten utan en massa smink, hårspray, parfym och "snygga" kläder.. Det handlar faktiskt om synen man har på sig själv. Ett bra självförtroende nöjer sig med den inre skönheten och absolut inget annat. Dessutom så kan jag ju faktiskt tycka att detta är upp till var och en, alltså mellan flickvän och pojkvän hur man klär sig för varandra...

Bra, nu har jag sagt mitt :)

2010-10-03 @ 16:54:59
Postat av: Anna

Nina- U have a point..

Som du säger det är upp till var och en. Självklart, men detta handlar om vad jag tycker , det var det jag menade, att jag tycker så här!! Självklart är det insidan som räknas.. Men jag tycker att det finns en gräns. Ruben ÄLSKAR när jag är utan smink och går i "myskläder" men han uppskattar också att jag klär upp mig då och då och beter mig som en kvinna. Jag vet fler killar som haft problem med deras tjejer , dom blir för "äckliga", true story.. man behöver inte slappa för mycket...



Det där med att känna sig trygg, självklart! Men det finns en gräns i allt, så är det bara ! Jag tycker det ..



Men som sagt håller med dig, är det kärlek så spelar det ju ingen roll hur man går eller vad man gör..



Alla har vi olika åsikter, vilket är bra! :) - Och jag tycker att sånt är fortfarande viktigt! :)



Nu har jag sagt mitt :))

Ha en bra dag!

2010-10-03 @ 23:27:09
URL: http://candyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback