Babydrömmar..

Skrivet 2010-10-03 @ 13:22:08
Drömmer om att jag har ett barn i magen... Och det är så otroligt verkligt.. Man får som "känslor" ..baby känslor..
Klart att jag vill bli mamma en vacker dag, men tänker inte bli det nu!! Har så mycket saker jag vill göra innan jag skaffar barn. Jag ska ha ett bra jobb med bra inkomst, ha ett hus, Ruben ska ha ett bra jobb som han trivs med, sen handlar det ju om att vara redo, och vi är då absolut inte redo än.. Men det kommer väl så småningom .. Man behöver inte ha brottom med barn, det har jag då lärt mig, man ska ta det lungt och leva ett tag, för sen har du skit ungen där hela ditt liv, haha :)

Nä , ett gott råd, man blir sugen, skit sugen faktiskt, men tänk längre, kan jag verkligen? Nu? Så här? Jaa, tänk om .. Man ska inte alltid tänka på sig själv, man ska tänka på barnet som man föder också, dom ska få ha en bra uppväxt .. :)
Så ha inte för brottom! Det kommer.. så småningom..

Förut så var jag en sån som verkligen skulle skaffa barn tidigt, men jag har mognat och insett att jag skulle nog aldrig klara av det nu.. Men som sagt det kommer någon gång :)

----------------

Nåja, i går så vaknade vi upp i Brännberg, så mysigt!! Vid 10 steg vi upp och vid 11 gick vi till garaget för att påbörja dagens arbete. :) Det blev riktigt bra må jag säga, jag och Ruben är ett riktigt bra team ..
Vid 3 tiden gick vi in och åt lite mat, mästerkocken Ruben lagade den goda maten .. ;)

Efter maten blev vi lata och såg tv en stund, vilket var skönt..
Och sen for vi hemmåt.. Vi trodde att det skulle bli en lugn och mysig kväll, men så blev det inte.
Ruben ville vara chaffis och jag följde med för att hålla honom sällskap..
Nåmen, kring 3 på natten så körde vi till moskosel för att lämna av dom, så jag fick köra alldeles själv då :/ lite jobbigt att hålla sig vaken må ja säga.. Men det gick bra, och sen körde jag hem också men då hade jag sällskap av Ruben och Linus..

När jag och Ruben kom hem så var vi inte så trötta längre, vi låg väl upp till 6 i morse.. haha
Äh nu ska jag avrunda här, vi hade iaf en helt ok kväll fast ja var as trött.. Kul att göra något iaf..

Och jag bara LÄNGTAR till nästa helg, gud så skoj vi ska ha! :D

Nää nu hoppa ja i duschen ..
Vi Ses folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback