Vilken HELG!

Skrivet 2010-11-09 @ 09:43:24
Vilken underbar helg alltså..

I fredags så blev vi bjudna på soppa hos mor och far, gudomligt gott som vanligt! Vi stannade tills idol slutade och vi hann knappt hem så ringde det i Rubens tele. Så då for han och var chaffis ett tag och jag gick till sängs eftersom ja skulle upp tidigt. Fy bubblan va jobbigt det var att sova själv. Steg upp och for på jobbet.. efter jobbet for jag och Kajsa och träna på gymmet..

tog inte i så värst mycket, ångrar det i dag. Har inte gymmat sen i lördags så jag har ångest som faaan.. VILL TRÄNA.. men vill inte fara dit själv.. så jag måste vänta på Kajsa.. och hon har så mycket annat, får försöka att övertala Ruben att börja gymma.. Blir svårt men helt klart värt ett försök..

Nåja, på kvällen så drack Ruben och ja körde en stund åt honom.. Sen for jag hem och titta på Den lilla sjöjungfrun, fy bubblan vad jag grät.. :P hihi .. hann inte ens se en halvtimma så ringde ruben och ville ha skjuts, så då var det bara fara ut och hämta honom.. for hem för att se klart filmen.. hann iaf se klart den.. :) Ruben ringde igen och ville ha skjuts till Lappis, så då var det bara att klä på sig och he sig ut i kylan.. när jag kom fram så var han inte där ute.. så då kom det ett gäng killar och satte sig i bilen och sa åt mig att köra dom till Lappis, men ja sa att jag var tvungen att vänta på ägaren till bilen.. Och dom satt och skrek KONSTANT, alltså det var det värsta, nog fan kan tjejer skrika som fan men jag har aldrig hört något sådant.. dom satt och hånade och skrek konstant .. till slut så kom ruben, han var då lite borta, så ingen hjälp där, ja fick klara mig själv! Dom gav aldrig upp med att skika så då skrek jag tillbaka, försökte verkligen vara glad och trevlig men till slut så BRAST allt.. dom lugnade sig en stund men började kort därefter .. ojoj så arg jag var, hade jag haft en hagelbössa så hade jag nog använt den också!!

Nåja.. sen for jag hemmåt, men då kom jag på att RUben inte hade någon nyckel så jag for och letade efter nyckeln och körde tillbaka till lappis för att lämna den..
klockan var halv ett när jag kom hem och ja låg och drog mig ett bra tag innan jag somna, ruben ringde vid 2 men jag ides inte svara för jag skulle ju upp klockan 6 .. så ja var inte så sugen.. somnade om ett tag efter det.. sen hör jag att någon står och plingar i tok sinne på dörren , då var klockan halv 4 .. så de var bara att stiga upp.. Blev as förbannad och påminnde honom om att han har ju faktiskt en nyckel.. då sa han nää.. men till slut hitta han nyckeln i jackan..

FÖRSÖKTE somna om men det gick fan inte.. var väl vaken till halv fem eller nått.. hade just somnat om och då vaknar jag av att ruben ligger och nyser och hostar.. OJOJOJ.. tryckte kudden mot huvudet och försökte sova av det lilla som fann kvar.. han precis somna om , då ringer väckaren.. HUVVA! jag var så arg trött och ledsen..

Jahapp då var det bara att he sig på jobbet.. från 7.30-16.30..
Gick till ok på lunchen för att köpa bakismat till Ruben.. fast ja var sjukligt arg så är jag forfarande jätte snäll och tänker på folk.. alltså ja är ju för snäll!! :) Nåja.. höll på att somna på jobbet flera gånger.. det var rent en jädrans PLÅGA!
Och att någon pissa på en gjorde inte saken bättre.. men de var bara att bita ihop!

När jag kom hem så var det tända ljus överallt , överallt!!!

Så det var ju jätte mysigt.. och han bad så mycket om ursäkt.. så det löste sig .. :)


Men det där måste nog ha varit värsta helgen hittils..
bara tanken, jobba när alla andra är ute och har skit kul.. plus att man inte fick sova nå.. nää
fy bubblan..

Nåja.. i går var jag på utbildning på flygplatsen, gick bra!
Har inte så mycket mer att säga.. är trött i dag , vill gymma i dag, men inte själv!!! ..
I kväll ska nog jag och Ruben baka! :)


Nää nu ger ja upp.. hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback