Toppen helg..

Skrivet 2010-11-14 @ 18:36:36
Jepps , har haft en toppen helg. Lördagen började med träning vid 10 på gymmet med kajsa. Jag tränade hårt!! När klockan slagit halv 12 gav vi upp.. For hem väckte Ruben och gjorde frukost till honom.. Sen vad det bara att he sig iväg på badmington klokcan 12 .. :) vi spelade i 2 timmar och tro mig jag har en sån jävla träningsvärk från den dagen.. haha men det ska göra ont ;) När vi kom hem efter badmington så snabb duschade jag och sen drog vi till Brännberg för Ruben skulle fixa nå grejs ..

18:00 kom vi hem och gjorde oss lite tacos, fy bubblan så gott.. haha men man måste ju få gotta sig ibland ;)
sen hade vi bara en helt underbar myskväll.. LOVE IT!

Söndag, today..
For och gymma med kajsa på morgonen, tog de lite lugnare i dag eftersom min träningsvärk är verkligen inget att leka med.. haha .. For hem och duscha sen råkade jag somna i två timmar, Ruben joinade mig ett tag haha.... myyyysigt

nu ska vi mysa lite till, JAG ALSKAR MYS! hihi


Kommentarer
Postat av: helen - skönhetsbloggen

SV: tack så mycket, va snäll du är :)

jaa jag är utbildad, på make up studion i borlänge :)

2010-11-15 @ 20:44:55
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback