Planerare..

Skrivet 2010-11-10 @ 12:49:24
Jo jag är verkligen en planerare.. Men kan vara väldigt spontan också.. :) Har iaf planerat heela dagen .. städa och tvätta före middagen, sen blir det middag och i dag blir det Rubens favorit - köttfärssås och spagetti , sen vila en liten stund.. efter vilningen blir det gymmet med Kajsa, efter gymmet blir det mysbada med Ruben och sen SÖVA! :) Mys dag!!

Ibland älskar jag att planera , för då vet jag att jag är sysselsatt mest hela dagen.. Sedan har man ju planer som man läängtar något så fruktansvärt till , JULEN! Jag älskar JULEN, man får vara med sin familj och släkt, ja alla nära och kära.. Sitta och äta, prata och må gott tillsammans. Det är faktiskt den enda tiden då min familj är lugna och glada annars i vanliga fall så är dom ganska hetsiga och skrikiga haha :) Såå, de är verkligen något jag längtar till ..

Det är bra att ha något att längta till, tanken av den längtan man har gör att man får ett lyckorus i kroppen, ellerhur? :)


Ruben när han var mindre! :) vilken sötprick..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback