på dagarna.. på dagarna.. dagarna

Skrivet 2010-11-26 @ 09:20:14
God morgon gott folk.
Har ju inte skrivit på ett tag men ska försöka att ändra på det, för tillfället så har jag inget vettigt att skriva. Denna vecka har gått till träning, lite jobb, ta hand om Ruben , tvättat städat osv..

Har inte gjort fasansfullt mycket på dagarna men det går ju heller inte att göra något pågrund av denna kylan.. Det har varit kring 20 hela veckan och i går var det 25 grader KALLT.. Då är det verkligen INTE roligt att vara ute..

I dag hade jag iaf tänkt städa , gymma och sedan till distriktsköterskan med Ruben för att ta bort stygnen.. Man kan ju göra det själv men jag tycker att man lika gärna kan gå dit för att vara på den säkra sidan..

Sen blir det väl bara att ta det lungt .. ska nog försöka läsa några böcker.. kände mig så sugen! :)
Hoppas att det blir badmington spelande i morgon för jag är så fruktansvärt suuugen, har varit det hela veckan typ :P

Nåja, ha en trevlig fredag! :)


Älskar henne ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback