Konstigt..

Skrivet 2010-11-06 @ 16:57:59
Har hunnit med lite jobb i dag och lite gymm. Tog inte i så hårt på gymmet i dag, kände att ja klarar inte av mer träningsvärk i helgen :P Vi får ta i lite mer till veckan, visst kajsa? ;)

Jag har börjat må mycket bättre nu och är allt mer possitiv till saker och ting, vilket känns skönt.. :)
Tror att de har med träningen att göra faktiskt ..

Men det enda som stör mig och har stört mig hela mitt liv är att folk ska ALLTID tävla med mig om saker och ting.. inte alla, men många.. Förstår inte varför folk känner sig så hotade av mig? Till och med vissa "vänner" som jag haft har tävlat med mig, försöka att bli bättre än mig men dom lyckas ju inte alltid .. ^^,

Jag gör saker för mig själv, för att jag själv ska må bra, att man ens ids tävla med folk ? Varför , alltså jag fattar det bara inte.. Så patetiskt ..

Nåja.. nu ska jag vara lite social med Ruben och nessi .. :D

Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback