Huset..

Skrivet 2010-11-11 @ 11:59:53
Hade en underbar kväll i går med Ruben, gud så underbart!
Idag har vi hunnit med att besikta bilen, den gick igenom ! :) Vilket också känns helt underbart. Ruben är så himla glad!
Efter besiktningen så for vi till farmor och hälsade på .. VÄRLDENS SÖTASTE FARMOR! :) hihi

Nu är jag hemma och Ruben är på skolan och gör faser.. Har tvättdag i dag också..
Och det blir inget gymmande i kväll eftersom Kajsa ska sova .. blää va trist, jag som var så himla taggad.. Nåja jag får väl fara själv någon gång då fast de är så jädrans tråkigt..

När jag flyttar till hus så ska jag ha en "Walk in closet", pool och ett gym så att man få träna i sin ensamhet.. Det är verkligen ett MÅSTE! Joo och en himmelsäng SÅ KLART! :) hihi

Gud vad jag längtar tills man kan köpa ett hus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback