God morgon..

Skrivet 2010-11-16 @ 13:24:07
Steg faktiskt upp just före 8 i morse åt frukost och dolade på. Fick ett sms av Kajsa som ville sova.. Vi hade ju tänkt till gymmet, men det blev inget.. det får bli i morgon då.. Som sagt, vill inte fara själv men tror fasen jag ska göra det någon dag.. :) - Nåja, jag gick och la mig brevid Ruben en stund, skulle ju igentligen väcka honom men jag somna :P Men vi vaknade iaf för en timma sedan och nu är han då på skolan! :) Och jag känner mig extra seg i dag, men har såå himla mycket att göra..

- Städa
- Fara på a-färg och tapet
- Dollar $
- Banken
- Ta fram JULPYNTET, blev ju så fruktansvärt sugen så det måste bara bli av i dag
- Fara och hälsa på farmor
- Konsum
- Fixa time-care på hemtjänsten


Tur att man inte behöver laga nå mat i dag, gjorde ju soppa i går, gjorde inte bara lite haha .. Så det finns gott om soppa nu.. Så då är det bara att värma upp det i dag och alla vet ju att soppan är ju godast dagen efter tillagningen ;)

Nä nu ska jag ta och börja med städningen..
Vi ses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback