Rubrik

Skrivet 2010-05-19 @ 11:49:25
I helgen var man till Pite på crusingen. Var chaffis åt Anna & Daniella, tycker att vi hade det riktigt trevligt :)
Men aldrig mer tyvärr, så otroligt jobbigt att köra i snigelfart..

Pluggar matte på heltid i snigelfart, fattar inget!! Matte är verkligen inte ett favorit ämne, kan hellre plugga historia, samhälls eller något annat ämne.. Mycket roligare att läsa och skriva!

Nåmen, känner mig så hängig för tillfället, men måste göra 3 inlämningar i dag för att klara samhällsen, sen inom en snar framtid så är det prov, får väl se om man klarar det! Men ja siktar på att klara det iaf :)

- Måste bara skriva av mig lite känner jag, det är en jobbigt tid nu .. förstår inte varför igentligen, sommaren är ju snart här, men jag är ändå inte på topp som ja brukar vara! Känner mig slö och hängig..
Jag vet ju vad som kommer att hända, att det inte blir av, sen snurrar det en massa tankar i mitt huvud som jag bara inte kan få bort.. och det är ju självklart min oro för framtiden.. jag måste sluta gå och fundera hela tiden och försöka att leva i nuet, men det är inte så lätt.. Det är ju en massa hinder i vägen hela tiden och jag pallar det inte snart .. Men jag klarar mig som alltid! Så det är ju bra..



nää nu måste jag spara skrivningen till inlämningarna! :)
Vi ses

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, de känns inte allt för givande att dricka :p Vågar inte riktigt heller med magen min. Men ska ni också på dopet eller? :)

2010-05-30 @ 23:22:59
URL: http://matildafuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback