Det är farligt att diskutera politik..

Skrivet 2010-05-11 @ 17:35:30
Haha , vissa tar det riktigt seriöst! Alla har vi ju olika åsikter om saker och ting! Man behöver inte bli arg för att folk tycker olika.. Tyck du som du vill så tycker jag precis som jag vill ;) Men det är skoj att se hur folk igentligen tänker.. jag tycker ju att vissa är ju helt sprängda i huvudet, dom kanske har haft en dålig barndom/uppväxt så då måste dom klamra sig fast i något som SD ! ;) haha, bli inte upprörda nu, bara något som jag funderat över.. men som sagt så har vi ju olika åsikter osv.. :) och det ska man få ha! alla är vi ju olika ..

Håller på att plugga för fullt med matte b , och det suger sten hårt för våran lärare kan inte förklara! Han gör det så komplicerat som det bara går.. Han skulle förklara men jag fattade NOLL vad han gjorde.. Sen bad jag Annahita förklara och jag FATTADE DIREKT så då satt jag och räkna själv hela det kapitlet.. men när han förklarar så måste man fråga efter varje tal!! Och de är så fruktansvärt jobbigt för sen har vi prov på hela matte boken - vi ska kunna allt! Och jag vet att jag kommer inte att klara det för att jag fattar inget av det han förklarat.. :/ MEN JAG MÅSTE - försöka iaf!! Jag ger då inte upp!

Samhällsen går väl bra - gjorde bort 2 inlämningsuppgifter i går och ska göra bort iaf en i dag och två i morgon sen är jag klar och då ska jag göra prov på hela boken :)

I kväll blir det att se Ugly betty - desperata och Cougar Town .. :) En hel kväll framför tv:n .. men de kan vara skönt ibland..

Men något som jag saknar att se på är ju Otäcknade Skönheten och Odjuret - Vincent ! Minns ni den serien? Gud vad jag älskade den serien ! <3

Nää nu ska jag göra någon nytta.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback