Brännberg.

Skrivet 2010-05-13 @ 17:19:11

Posted in FOTO | Kommentarer (0)
Jag och Ruben var till Brännberg i går , vi hade det jätte mysigt hela dagen/kvällen! :)
Sen blev han så där romantisk på kvällen, vi skulle bada.. - han var på övervåningen och doola på i ett par minuter.. jag gick upp för trapperna, och det var alldeles mörkt överallt, så jag såg typ inget, när jag väl hittat dörren till badrummet så var det tända ljus överallt, super mysigt.. :) och så stod han där och väntade på mig..

underbar kväll.. <3

Men vi for hem i dag, hjälpte mor och far att skotta och bära nå saker..
vi funderar på att fara ut och åka rullskridskor snart, men vi får se hur det blir med det! :)

någon som hänger på?

Här kommer det lite blandade bilder! :)


Rubens super snygga bil! :)


Tårtan som jag gjorde på min 22 års dag! :)


Jag & Ruben på väg till Stockholm :)


Vi skulle igentligen spela badminton men det blev lite andra lekar också ;)

Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback