Svar

Skrivet 2010-03-19 @ 12:07:34

Fick en förfrågan på vad jag använder för smink och vart jag köper mitt smink.
Jag bor i ett litet samhälle och här har vi bara två ställen som heter Underverket och Lungrens. När jag inte tar mig till en stad för att gå i riktiga affärer så går jag på Underverket eftersom där har dom mitt favorit märke och det är Loreal, Paris. Men så fort jag tar mig till en stad så blir det Kicks och där har dom allt. Och ibland make up store. Nåmen på kicks så handlar jag Loreal, Max Factor, Lancome och Viva La Diva.

Ska du ha en bra ögonskugga så handlar du på antingen Lancome eller Viva La Diva, Jag tycker att Lancome har riktigt fina ögonskuggor och dom håller längre än dom billigare skuggorna, men dock är det ju lite dyrare men helt klart värt det, och dom smular INTE. Viva la diva älskar jag, älskar deras ögonskuggor för dom har så tuffa färger och mycket glitter! :) Men köp EJ nagellack där för det är skit dåligt. Max factor har en super bra Mascara, den hittar ni efter denna text. Sen så har Loreal också en super bra mascara , den hittar ni på samma.

Allt som ja nämt här använder jag mig av! Och bilden nedanför. Hoppas ni förstår er på bilderna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback